Θεωρητική ύλη
Ήταν λεπτομερειακή, ενημερωτική σε πολλά επίπεδα, πλούσια και ουσιαστική.
Πρακτικές ασκήσεις
Χρήσιμες και επεξηγηματικές. Απόλυτα εφαρμόσιμες στην πρακτική μου.
Βιωματικά
Τα βιωματικά μέρη ήταν αποκαλυπτικά. Τα βίωνα σαν προσωπική κατάθεση ψυχής όπου εναλλασσόταν ο ρόλος του θεραπευτή και του θεραπευόμενου. Ήταν το πιο δυνατό κομμάτι του προγράμματος.
Εποπτεία
Χρήσιμη και απαραίτητη. Γνώμονας σε κάθε βήμα μου.
Συναισθήματα
Ποικίλλα. Συχνά στην αρχή μπροστά στον πλούτο των γνώσεων και εμπειρίας της καθηγήτριάς μου, αμφέβαλα για τις δυνατότητές μου. Αργότερα ένιωθα μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και ασφάλεια για τη δική μου πορεία. Προς το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος ένιωσα ότι με επιμονή, προσοχή, σταθερότητα και καθοδήγηση όπου χρειάζεται μπορώ να υποστηρίξω το πρόγραμμα αυτοεκτίμησης.
Χώρος διεξαγωγής εκπαιδευτικού προγράμματος
Άνετος, φιλικός, πλήρης. Ο ιδανικός χώρος.
Πώς ένιωθα στο τέλος της 8ωρης εκπαίδευσης.
Ένιωθα πλήρης. Όταν το βιωματικό ήταν στο τέλος του 8ωρου συνήθως ένιωθα ποικίλλα συναισθήματα. Άλλοτε κούραση, άλλοτε συγκίνηση και άλλοτε ανακούφιση. Σαν ένα βάρος να είχε φύγει από πάνω μου ή σαν να είχα λύσει επιτέλους ένα ψυχολογικό γρίφο. Η 8ωρη εκπαίδευση μου δημιουργούσε την αίσθηση ότι κέρδιζα κάθε φορά πόντους ως προς την αυτοεκτίμησή μου. Αισθανόμουν ότι μου πρόσφερε κάτι μεγάλης σπουδαιότητας και περίμενα με ανυπομονησία την επόμενη συνάντηση.
0-10 Κλίμακα συνεργασίας και συγκατασκευής: από την πρώτη στιγμή 10.
Η καθηγήτριά μας:
Έμπειρη γνώστης του αντικειμένου και όχι μόνο…
Ανθρώπινη, γλυκειά αλλά και αυστηρή. Με χιούμορ, μεταδοτικότητα, προθυμία να μας βοηθήσει και να μας αξιολογήσει, όποτε το χρειαζόμασταν. Έχει την απόλυτη εκτίμησή μου για το χαρακτήρα τους και τις γνώσεις τους.