- Μίλησαν για το τι θα ήθελαν να κάνουν σαν επάγγελμα.

- Ανέλαβαν για την επόμενη εβδομάδα να κάνουν ένα σχέδιο της νέας εργασίας ορίζοντας το πλαίσιο και τα βήματα ένα-ένα στηριζόμενες στις δραστηριότητες επέκτασης της άσκησης.

- Στην επόμενη συνεδρία και οι δύο έχουν αποφασίσει να εργαστούν για την ανεξαρτητοποίησή τους από συνθήκες που δεν τις ικανοποιούν. Έχουν καταγράψει μια λίστα από επαγγέλματα που θα ήθελαν να κάνουν και τις δυνατότητές τους ως προς αυτά.

Η Α έχει αναφέρει : δασκάλα, καλλιτέχνης, δημοσιογράφος, διακοσμήτρια, κηπουρός.

Η Τ : νοσοκόμα, νοσηλεύτρια σε γηροκομείο, συνοδός γηραιών κυρίων, αεροσυνοδός.

Μετά από ανάλυση των σκέψεών τους, η Α κατέληξε ότι θέλει να διδάξει σε μικρά παιδάκια κηπουρική (babysitting και gardening) ετοιμάζοντας φυτολόγιο σαν θεωρία και αναπτύσσοντας έτσι οικολογική συνείδηση και υπευθυνότητα, δίνοντας κάθε φορά στα παιδάκια την επιλογή φυτού, μαθαίνοντάς τα πώς να φυτεύουν, να φροντίζουν και να παρατηρούν την πρόοδο του φυτού τους, επιλέγοντας πέτρες, αχιβάδες και άλλα υλικά για να διακοσμήσουν το γλαστράκι τους. Οραματίστηκε ότι κλείνοντας το μάθημα τα παιδάκια χαρίζουν μια θετική σκέψη- ευχή στο γλαστράκι τους για να νιώσει την αγάπη τους.

- Η Τ αποφάσισε να συνεχίσει σπουδές για νοσηλεύτρια (είχε κάνει ήδη το Α' επίπεδο όταν ζούσε στην Αυστραλία) και να βρεί δουλειά σε γηροκομείο, αφού αυτή η φροντίδα την καθιστά ευτυχισμένη και πλήρη.

- Και οι δύο δήλωσαν ότι νιώθουν δυνατές και αποφασισμένες να προχωρήσουν στα σχέδιά τους.

* Στην επόμενη συνεδρία η Α θέλησε να μοιραστεί μαζί μας ότι μέσα στην εβδομάδα είχε την τάση να ακυρώσει την απόφασή της για το νέο επάγγελμα με τη σκέψη ότι δεν θα τα καταφέρει αν κάποιος μικρός μαθητής της κάνει μια δύσκολη ερώτηση. Η Τ της απάντησε ότι το παιδάκι έχει παιδικές απορίες και μόνο.

-Της πρότεινα να θυμηθεί κάποια περίοδο που τα κατάφερε θαυμάσια ενώ είχε ανασφάλεια.

- Απάντησε ότι όταν έπαιρνε το πτυχίο της στον τομέα Arts and Communication στην Αμερική πίστευε ότι δεν θα τα κατάφερνε. Ήταν μεταξύ των πρώτων και βραβεύθηκε. Αισθάνθηκε ντροπή γιατί πίστεψε ότι ξεγέλασε

τους καθηγητές της και τη βράβευσαν.

-Της είπα ότι ίσως αδικεί τους καθηγητές της αν πιστεύει ότι είναι τόσο χαζοί που μια φοιτήτρια μπορούσε να τους ξεγελάσει.

- Παραδέχτηκε ότι άξιζε τη βράβευση. Μας ρώτησε αν τη θεωρούμε ικανή να κάνει αυτό που έχει επιλέξει. Ανταλλάξαμε σπίθες ενδυνάμωσης.

- Υποσχέθηκε ότι θα ετοιμάσει κάρτες και θα μας τις δείξει.

- Αφού εξαντλήθηκε αυτό το θέμα προχωρήσαμε στην επόμενη ενότητα.

Η επόμενη ενότητα με τίτλο «ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ» είχε σκοπό να πιστοποιήσουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ή του ταμπεραμέντου των ανθρώπων. Προχώρησαν σε μια λίστα χαρακτηριστικών προσωπικότητας σύμφωνα με την άσκηση και χαρακτήρισαν με μια λέξη τα άτομα που απεικόνιζε η δεύτερη άσκηση.



Προσθήκη νέου σχολίου

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Επικοινωνία

Τηλέφωνο - FAX : 6977911222

E-mail : info@europe-esteem.gr