alt

Παράγοντες που καταστρέφουν την Αυτοεκτίμηση

Προσπαθήστε να εντοπίσετε τους παράγοντες στα σχολεία που καταστρέφουν την Αυτό-εκτίμηση, την Πρωτοβουλία, την Δημιουργικότητα.

  • Κανονισμοί πειθαρχίας
  • Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά
  • Τα μηνύματα που τους περνάμε
  • Η διόρθωση των εργασιών
  • Η κριτική αντί για βοήθεια
  • Γκριμάτσες και εκφράσεις προσώπου απέναντι σε ερωτήσεις ή συμπεριφορές των παιδιών μέσα στην τάξη
  • Οι αντιδράσεις μας σε λάθος απαντήσεις των παιδιών

ο «Ευχαριστώ για την προσπάθεια» ή «Καλό, δεν ήταν όμως η σωστή απάντηση»

Αντί

ο «Δεν είναι σωστό» ή «Δεν είσαι διαβασμένος σήμερα»

  • Η αναγνώριση και η ενασχόληση με τους καλούς μαθητές
  • Η Βράβευση μόνο των καλών μαθητών

ο Με αυτό τον τρόπο ενθαρρύνουμε και επιβεβαιώνουμε την καλή προσπάθεια του 10-15% των παιδιών και στο υπόλοιπο 85% λέμε «Δεν είσαι αρκετός/ Δεν είσαι εντάξει».

ο Οι περισσότεροι αρχηγοί στην κοινωνία προέρχονται από το επόμενο 20% των μαθητών, διότι τα παιδιά αυτά έχουν άλλες ικανότητες, όπως πώς να συνεργάζομαι με άλλους. Τα παιδιά στην κορυφή συχνά δεν ξέρουν πώς να συνεργάζονται

Χρειάζεται να προσφέρουμε τουλάχιστον 3 διαφορετικούς τρόπους Αναγνώρισης σε καθημερινή βάση

  • Για την συμπεριφορά τους
  • Για τις αθλητικές τους επιδόσεις
  • Για το πόσο μας βοηθούν
  • Για ένα ρίσκο που πήραν
  • Για κάτι που μας έδειξαν

Βασική ανακάλυψη είναι ότι το 90% από τα κίνητρα των παιδιών σχετίζονται με το να νιώθουν Σημαντικά, είτε με θετικό είτε με αρνητικό τρόπο.

  • Θα γίνουν οι κλόουν της τάξης
  • Θα δυσκολέψουν τον δάσκαλο
  • Θα γίνουν αρχηγοί αντιδράσεων μέσα στην τάξη

Βρείτε θετικούς τρόπους να κάνετε το παιδί να νιώθει σημαντικό!!

Το να νιώθει το παιδί Σημαντικό οδηγεί στην Αίσθηση Δύναμης που είναι δεμένη με την Αυτοεκτίμηση και την Αίσθηση ότι Ανήκει κάπου.

(Reasoner)



Προσθήκη νέου σχολίου

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Επικοινωνία

Τηλέφωνο - FAX : 6977911222

E-mail : info@europe-esteem.gr